26 Ağustos 2011 Cuma

Pembe Çay...

     Merhaba Günlük:)
     Öncelikle  mübarek Kadir gecesinin hepimize hayırlı olmasını diliyorum..
Allahım bu gece sana açılan kalplerin günahlarını bağışla, bizi yolundan ayırma...
     Bugün sevinçli bir haber aldım.Bana ev işlerinde yardıma gelen arkadaşımın nur topu gibi bir oğlu oldu..Ne şans değil mi? Kadir gecesinde doğduğu için adını da Kadir koydular..Allahım analı babalı büyütsün onu.
    Nette haberleri okurken böğürtlen yaprakları çayının ve böğürtlenin yararlarını da okudum..Zaten biliyordum da..hani bilir ama yapmayız durumları vardır ya..Bahçemde koskocaman bir böğürtlen asması var ve ben daha hiç çayını yapmadım.Yıllardır reçelini ve likörünü yaparım, dondurup pastalarda kullanırım ama bugün o yazıyı okuyunca dört beş tane böğürtlen ve bir avuç kadar böğürtlen yaprağını kaynatıp çay yaptım.Gerçekten çok hoş oldu. Düşünsenize pespembe bir çay:)) Eşim ve annem de çok sevdiler..Bari yapraklarından kurutup kışa hazırlık yapayım..
Haydi Zehr@ kaçar, iyi geceler..  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder