6 Ağustos 2011 Cumartesi

Pamuk Şekeri İstanbul..







      Merhaba günlük;
      Önce bugün neler yaptığımı anlatayım; yarın sabah yola çıkacağımız için evi Gencay'a temiz bırakmak amacıyla dip köşe temizliğini başarıyla yaptım:) Daha sonra dondurulmuş gıda alışverişi yaptık yine Gencay için.Sonra eşimin Beşiktaş Stad'ında işi vardı oraya gittik.Hava çok güzel olduğu için size fotoğraf çektim.Ya ben İstanbul'a aşığım aşık..Şu güzelliklere baksanıza..Daha da sonra Gencay'ı işyerinden almak için Çamlıca'ya gittik ama çıkışına bir saat olduğu için biz de Küçükçamlıca Konakları ormanına gittik.Ne kadar güzel, ne kadar serin ve ne enfes bir manzara..Hemen arabadan polar battaniyemizi çıkarıp çimenlere uzandık.Yattığım yerden pamuk şekeri görünümündeki bulutları fotoğrafladım.Günün özeti kısaca böyleydi..
      Biraz da sohbet edelim mi? Ben internette arama motoru olarak igoogle kullanıyorum.Orayı her tıkladığınızda bir köşede Atatürk'ün sözleri çıkıyor.Bugün bir tanesini çok beğendim.Tam da benim duygularıma tercüman oldu.Samimiyetin lisanı yoktur. Samimiyet sözlerle açıklanamaz. O, gözlerden ve tavırlardan anlaşılır." İşte o anladığın an varya.......O anlardan söz edelim mi? İnsanı nasıl da rahatlatır,mutlu eder, güvende hissettirir değil mi? Bir de tam tersini düşünelim.İyi  tanıdığınızı sandığınız birisinin arkanızdan işler çevirip hiç bir şey olmamış gibi davranması ve sizin bunu anlamadığınızı zannetmesi...Oysa siz edebinizden susarsınız, o ise sizi edepsizliği ile susturduğunu zanneder...Evet işte böyle, bugünlerde yoğun olarak bu duyguyu yaşatanlar oldu bana..Onları samimiyetsizlikleri ve edepsizlikleri ile başbaşa bırakmak ne güzel bir duygu..
Haydi Zehra gider, çanta hazırlayacak daha..Neden eşim hazırlamıyor ki? Hııı!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder