16 Ağustos 2011 Salı

Nice yıllara oğlum:)

              Sevgili günlük merhaba:)
              23 yıl önce bugün biricik oğlumu dünyaya getirmiştim.Sana binlerce şükür Allahım, evladımla beni gönendirdiğin için....Nice nice sağlıklı huzurlu bereketli ve mutlu yılların olsun oğlum..Oğlum canımın cananı, iyi ki varsın..Seni çok seviyorum.. 
              Ne yazık ki Oğlum çalıştığı için yanımızda değil, ilk kez doğum gününü bizden ayrı geçirdi:(
              Gelelim bugün neler yaptığımıza;
Bu sabah balkonda kahvaltı hazırladım.Bahçeden domates topladım .Çiçekleri suladım.Topladığım domateslerle barbunya pişirdim.Kahvelerimizi içtik ve denize gittik.Ramazan nedeniyle sahilde çoğunlukla sörf yapan yabancılar,paskalya nedeniyle dünyaynın dört yanından gelen Rumlar ve bizim gibi birkaç Türk ailesi var..Ama deniz bir harika..Yolunuz düşerse Gökçeada,Aydıncık plajı...
             Akşam menüsünde ise İdil'in isteği üzerine mangalda şiş vardı..Sonra Ayşen bize kahve yaptı, şimdi de çay içerek günlüğümü yazıyorum..Siz de içiyorsanız eğer afiyet olsun efenimmmm..
İyi geceler Zehr@

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder