22 Ağustos 2011 Pazartesi

Tatil bitiyor mu ne? :((

Sevgili Günlük,
İdiller gitti..Daycımla ben üzgünüz,İdille vakit geçirmek bizi çok mutlu ediyordu:( Bizim tatil de yavaş yavaş azalıyor.Eylül 5 de benim seminerler başlıyor...Ada bugünlerde bir harika,nasıl güzel bir meltem var anlatamam..Bugün İstanbul'dan can dostum Sevcan'la telefon görüşmesi yaparken fonda da İstanbul'un korna,ambulans, karmaşa sesleri geliyordu ben de o anda böğürtlenin gölgesinde kitap okumaktaydım.Sevcan'a dedim ki;
-Nasıl bırakıp geleceğim ben bu gürültüye?
Bir an önce emekli olup şuranın tadını sonbahara kadar çıkarmak ne güzel olur değil mi?
Bugün akşama kadar bahçeyi suladık eşimle, çok yorucu ve çamurluydu tabii:)Yarın da yüzmeye gideriz artık.Dün de bağı sulamaya gitmiştik ama ben iki ağaç suladım sonra kaytarıp kitap okudum:))Ama güzel fotolar çektim..
Şimdi de şu çamurlardan bir arınayım, haydi dostlar iyi akşamlar Zehr@


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder