5 Ağustos 2011 Cuma

Merhaba:)

     Merhaba günlük;
     En sevdiğim kelimedir ''merhaba''..Bazen sözle merhaba, bazen gözle merhaba,bazen kucaklayarak merhaba..Sabah kaltığımda ilk iş baktığım penceredir merhabamı alan, sonra pencereden görünen bembeyaz bir cami ve arka fondaki Büyükada'nın yeşil tepeleri..Hiç aksatmam onlara merhaba demeyi..Hiç aksatmam insanlara merhaba demeyi.Tanımadağım insanlarla göz göze gelirsem onlara da göz merhabası ile birlikte gülümseme merhabası veririm.Dediğim gibi bence çok önemlidir merhaba..Merhaba..
     Bu blogda kafama takılanları,gözüme ilişenleri,içimi sıkanları, beni mutlu edenleri günü gününe anlatmayı düşünüyorum, umarım sizi sıkmam.
    Çoğunuzun bildiği üzere ben bir sınıf öğretmeniyim,emekli olmama 1,5 yıl kaldı :)) Bir boğa burcu kadını olduğum için sanatın her dalını çok severim.Tasarım yapmak en büyük hobimdir.Nesnelere oldukları gibi bakmayı kabul etmem,ben olsam bunu nasıl yapardım diye düşünerek bakarım..Süslü süslü kolyeler yapmalarım bu yüzdendir.Kitap okumak hobimdir demeyi sevmem çünkü bence kitap okumak günlük işlerimden birisidir.Buket Uzuner,Yaşar Kemal, Vedat Türkali ve Gabriel Marguez beni çok etkileyen yazarlardır.Uzuner'in kurguları,Kemal'in tasvirleri, Türkali'nin güçlü dili Marguez'in hayal gücü.....Fotoğraf çekmek ve iyi çekilmiş fotoğraflara bakmak da beni çok mutlu eder.Şimdilik bu kadar özgeçmiş yeterli:)))
     Gelelim bugün yaşadıklarıma; İstanbul'dayız, pazar günü Gökçeada'ya döneceğiz.(Yazları Ada'da geçiriyoruz.).Bütün gün evdeydim; ütü yaptım..Çok sıkıcı ve hapşurtucuydu.Uzun süredir görüşmediğim sevdiğim bir arkadaşım aradı.Epeyce sohbet ettik.Sonra oruç tutan oğluma iftarlık hazırlamak isterken oğlum arayıp'' ben sette iftar yapacağım'' deyince sevinmek ve makarna pişirmek dışında bir şey yapmadım.Televizyon mu aman Allah korusun..Çok kötü programlar var çok..Neyse ki hobi kanalları ve İz Tv var da oyalandım biraz..Şimdi de çay içiyorum ,canım yanında çıtır çıtır simit çekti:(
Şimdilik bu kadar, hoşçakal günlük..Zehr@

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder