24 Ağustos 2011 Çarşamba

Telaşlanmak..

Merhaba günlük:)
     Her sabah Gencay'ı arıyorum uyandırmak için..Aslında o saatini kuruyor ama annelik işte..İşe geç kalmasın diye ben de arıyorum..Ama bu sabah saat 8:30 dan 10:00 a kadar aradım ama uyanmıyor uyanmıyor..Delirmek üzereydim, tansiyonum fırladı.Acaba site yönetimini mi arasak yoksa polisi mi arasak diye telaşlanırken beyefendi uyandı..Aaa uyuya kalmışım demez mi?  Ahhh bu gençlik ah..
     Bu sabah ayrıca annemle babam geldiler:) Babam bira rahatsızdı, doktor kontrolleri için İstanbul'a gitmişlerdi.Neyse biraz düzelmiş, sevindim...
     Öğlenden sonra eşimle yüzmeye gittik.Çok dalga vardı ama su nefisti..Plajda da sadece Rumlar var; kardeşim ne konuşmak ne konuşmak..Kusura bakmayın Rum kardeşler ama çok gevezesiniz...
     Bu akşam canım salata yemek istedi, kendime salata yaptım yedim.Yok canım rejim falan değil:( öylesine işte.Yarın da sulu köfte yapacağım, onu da canım çekti:)
     Az önce balkonda annem babamla sohbet ettik, sonra onlar namazlarını kılıp yattılar..Biz de eşimle çay içiyoruz..Herkese iyi geceler Zehr@

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder