23 Ağustos 2011 Salı

Bebiş Kedicikler:))

               Sevgili Günlüğüm Merhaba:)
               Bugün, okuduğum kitaplarımın hepsini bitirdim.Aynı zamanda Ada'ya getirdiğim kitaplarım da bitti. Daha bayram sonrasına kadar da burada olacağımızın için epey can sıkıcı bir durum oldu bu:( Burada sadece bir tane kırtasiye dükkanı var.Gidip iyice rafları karıştırdım ama kendime göre kitap bulamadım.Ağustos ayının almadığım diğer dekor dergilerini aldım. Plajda birini bitirdim bile..Artık ben de takı falan yaparım...
Bunun dışında bir şey yapmadım,bahçenin çiçekler kısmını suladım.Bu arada birkaç gündür bahçemize konuk gelen üç tane kedi bebeğimiz var.Onları kaseye süt koyarak besledim.Çok tatlılar,süt içerken olmasa da çamaşır leğenimin içinde yakaldım onları:))Çok güzeller çok..Şimdilik bu kadar, iyi geceler Zehr@

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder