2 Eylül 2011 Cuma

Ada'dan Göçü Sevmiyorum:(

Merhaba günlük,
Yarın Ada'da son günümüz:( Ne yazık yaz tatili bitti..Birkaç gündür bayram telaşı,bayram,konserve hazırlıkları derken yazmaya vakit bulamadım..Oğluş geldi bayramda..Çok özlemiştik onu..Hep birlikte pazar günü döneceğiz inşallah..Pazartesi işbaşı,seminerler başlıyor.Aslında gidiyoruz diye hem üzülüyorum hem de seviniyorum.İstanbul'u herşeyine rağmen özledim..Arkadaşlarımı özledim..Alışveriş yapmayı özledim.Hause Beautiful ve Evim dergilerinden birçok obje beğendim,acilen Mudo'ya,All Hapy Days' e ve İkea'ya gitmem gerek..:))
Dokuz günlük bayram tatili nedeniyle Ada inanılmaz kalabalık oldu..Hatta otel ve pansiyonlar tamamen dolu olduğu için açıkta kalan tatilcilere camii ve okullar açıldı, konaklamaları sağlandı..Ben de bu insanları anlamıyorum,kalacak yer ayarlanmadan nasıl gidilir ki tatile...
Artık İstanbul'dan yazarım..İyi geceler Zehr@

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder