11 Eylül 2011 Pazar

Bunun Adı Mucize Olmalı

      Günaydın günlük;
       Sabah yazıyorum çünkü rüyamla ilgili yazacağım!!!
İnsan beyni ne acaip, ne ilginç..Dün akşam haberlerinde, Güney Amerika!da 10 kişilik özel bir uçağın düşmesi sonucu mucize eseri sağ kalan bir insanın kurtuluşunun görüntüleri vardı.Adamcağız derenin kenarına kadar yürümeyi başarmış ve üç gün dereden su içerek yaşamış.Başında va ayağında kırıklar varmış sadece.Ama başının görüntüsü beni çok etkiledi.Sağ tarafındaki kemikler dışarı fırlamış ve çok şişmişti.Buraya kadar her şey normal, üzücü bir haberdi, adamın kurtulunduğuna sevinildi....Gelelim rüyama; Ben yüksekçe bir yerdeyim,aşağıda gençler ve küçük bir erkek çocuk var.Ellerinde oyuncak bir kuzu,havaya atıyorlar ve tutmaya çalışıyorlar.Yerde de kocaman bir taş..Küçük çocuk havalanan kuzuyu yakalıyor ve arka üstü taşın üstüne düşmesiyle cırk diye bir ses geliyor.Ve çocuğun beyni boşalıyor:(( Başındaki siyah şapkası yan düşüyor, gözleri usulcacık kapanıyor..Ben böğürerek ağlıyorum, ağlıyorum ve ağlayarak da uyanıyorum...
       İşte bu nedenle insan beyni ne acaip diyorum.Akşam gördüğü bir haber üzerine bir senaryo yazıp bir de üstüne film çekiyor!!!Sana da bunu uykuda izlemek kalıyor....
      Bakalım bugün ne göreceğim:))Sevgiler herkeslere  Zehr@

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder