24 Eylül 2011 Cumartesi

Zil Çaldı..

    Sevgili günlüğüm merhaba:)

    Yine epeyce görüşemedik seninle..Ama malum okullar açıldı ve ben çok yoğunum.Bir hafta oldu okullar açılalı ama bana sanki on beş gün gibi geldi.Yaşlandım mı ne? Çok yoruluyorum, sesim şimdiden kısıldı:(
Neyse 1,5 yıl dişimi sıkacağım artık..sonra ver elini emeklilik:))
    Yazmadığım günlerde kayda değer birşey yaşamadım..Biraz öğrencilerimden söz edeyim size..Bu yıl üçüncü sınıfları okutuyorum.Boyları uzamış, daha da güzelleşmişler..Birbirlerini çok özlemişler, şimdilik çok iyi geçiniyorlar..Böyle olunca ben de rahat ediyorum tabii :)) 14 yaşında bir öğrencim
var bu yıl, bildiğin koca bir adam..öğrenim çağı dışına çıktığı için YÜSÖP programına alınacak..iki ay bende okuyacak ama..Ne yazık sınıfın düzenini bozuyor,sınıftaki çocuklar dokuz yaşında çünkü...Aslında Kadıköy'lü okurlar belki  de onu tanır; balık pazarında akşamları sokaklarda üç kişi canlı müzik yaparlar; baba,amca ve oğul..Simsiyah takım elbiseler giyerler, işte darbuka çalanI benim öğrencim efenim..O bir Roman..okulumuzdaki %40 öğrenci gibi...
     Herkese,hepimize sağlıklı ve başarılı bir yıl diliyorum..Zehr@

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder