10 Eylül 2011 Cumartesi

Kitap Almak Sevindiriği..

     Günlük naber?
     Ben şu an uyumak üzereyim ama kararlıyım yazacağım, amaaann işta sana söz verdiydim ya...
Evettt anlatalım bakalım,dün evde temizlik yapıldı.Ben de rahatladım.Yeni bir yardımcım var artık.Çok genç ve çok güzel iş yapıyor.Haftada bir gelecek ve tabi yine cumaları..Cuma günü ev temizlenince ben haftasonu rahat ediyorum, misafirim olursa sadece ikram hazırlıyorum..Eski yardımcım yirmi yıla yakındır bana geliyordu ama tekne kazıntısı doğum yapınca işi bıraktı..Yeni yardımcıyı eve bırakıp gidince endişelendim ama yapacak bir şey yok, mecburum..
     Bugün kitapçım Alkım'a gittim.Yüz Yogası, Ece TEMELKURAN'ın İç Eriden Kıyıdan Konuşmalar,MahmutŞENOL'un Akhisar Düşerken,Emre CANER'in Kaplumbağa Terbiyecisi, öğrencilerim için de Türk Masalları kitaplarını aldım..
    Yogayı seviyorum, geçen yıl düzenli olarak yoga yaptım.Bu nedenle yüz yogası kitabını görür görmez aldım.Yüz kaslarımızın sarkmaması için çok güzel egzersizler anlatmışlar..Pazartesi okula götüreceğim ve 40 yaş üstü bütün arkadaşlarıma zorla yaptıracağım:))))Aslında her yaş gurubunu ilgilendiriyor..
    Kitapçıdan sonra Çiya da yemek yedik ve çok kalabalık bir trafikle eve döndük.

aa valllaha uyudum gali,,,bbaa  zzzzzzzzzzzzzzzzz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder