4 Ekim 2011 Salı

İyi Yolculuklar; annecik ve babacık..

     Günlüğüm,
     Bir iki saat önce annecik ve babacık düştüler yollara..Antep'e evlerine gittiler:((Ben onları daha şimdiden özledim..Babam halen araba kullanıyor.Bizi dinlemiyor ne yazık ki..Sabaha kadar uyuyamam sanırım,inşallah sağ salim evlerine yetişirler..
     Bugün bahçede nöbetçiydim; ne kadar yoruldum anlatamam..Deli gibi bir sağa bir sola koşuyorlar, önlerine kim gelirse tekmeleyip ittiriyorlar..Vallahi abartmıyorum..
     Can arkadaşım da döndü yazlığından, çok mutluyum:) Özlemiştim yafff...
     Haftasonunda Baypazarı'na gideceğim, bu üçüncü olacak ama bininci de olsa bıkmam..Çünkü şahane gümüşler alıyorum oradan:))) Kızlar kızlar gideceğiz, çok eğleneceğiz...
    Perşembe 6Ekim İstanbul'un kurtuluşu ve okullar tatil..Biz de can arkadaşlarımızla birlikte kahvaltıdan başlayarak Büyükada'da olacağız..
    Sonraki haftasonunda ise Ankara gezisi planladık can arkadaşımla birlikte..Üniversiteyi Ankara'da okuduğumuz için özledik oraları..bi gidip görelim dostlarımızı di mi ama:))
   İyi geceler:) Zehr@

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder